Допомога - FAQ
Як і куди можна доставити товар?
- Ми відправляємо товари по всій території України за допомогою служб доставки - «Нова Пошта», «Автолюкс» та «УкрПошта». Також товар можна забрати самовивозом з магазину в Хмельницькому, Дніпропетровську, Луцьку, Кам'янці-Подільському та Львові.
Як довго доставляється товар?
- Залежно від служби доставки і населеного пункту період доставки може коливатися від 1 до 2-х днів (по великих містах).
Як я можу оплатити замовлення?
- Ви можете оплатити товар готівкою в магазині або при отриманні товару післяплатою. Також є можливість безготівкової оплати і покупка в кредит.
Які умови покупки в кредит?
- Покупка в кредит здійснюється за допомогою картки «Приватбанку», шляхом оплати 100% вартості товару і надалі погашенням кредиту протягом 6 місяців.
Як з Вами можна зв'язатися?
- Ви можете зателефонувати нам або замовити послугу зворотного дзвінка. Номери телефонів вказані на сторінці контактів.
Як зробити замовлення?
- Ви можете зробити замовлення за допомогою сайту, або ж зателефонувати нам і зробити замовлення в телефонному режимі. Також на сайті присутня функція «Зворотній дзвінок».
Як відбуватися доставка?
- Після оформлення замовлення, наш менеджер вказує час, коли з Вами зв'яжуться і / або відправлять смс з номером декларації товару. Коли товару доставлять в пункт призначення, на Ваш телефон прийде смс-повідомлення.
Що потрібно для отримання товару?
- Для отримання товару Вам необхідно мати і при собі документ, що підтверджує Вашу особу і номер декларації.
Що робити, якщо одержувач інша людина?
- В даному випадку потрібно вказати одержувача в момент оформлення замовлення.
Як здійснюється гарантійне обслуговування?
- Якщо «умови гарантійного обслуговування» дотримані, Вам потрібно зв'язатися з нами і відправити товар за вказаною адресою в Сервісний Центр.
Я можу повернути або обміняти товар?
- Відповідно до закону «Про захист прав споживача» Ви можете повернути або поміняти товар на протязі 14 днів, дотримуючись умов, зазначені в розділі «Гарантія».