Доставка і оплата
Інтернет магазин металошукачів "Fortuna" надає наступні методи оплати:
- Готівкою і банківською картою у фізичних магазинах
- Накладений платіж - в даному випадку покупець має можливість перевірити товар і тільки після цього зробити оплату. При такому способі оплати, покупець оплачує послугу повернення грошей. Послуга, коли покупець платить за товар у момент його отримання у відділенні чи кур’єру, а відправник отримує ці кошти (мінус комісія) пізніше, що робить купівлю безпечнішою без попередніх оплат. Комісія становить 2% + 20 грн від суми, яку сплачує покупець.
- Оплата на розрахунковий рахунок ФОП.
- Еквайринг - оплата продукції на сайті, за допомогою системи «Liqpay» - оплата банківською картою;
- Покупка в кредит - оформлення ПОКУПКИ ЧАСТИНАМИ ВІД МОНОБАНК та ОПЛАТИ ЧАСТИНАМИ ВІД ПРИВАТБАНКУ
При замовленні товарів з категорії «Металошукачі» і «Котушки до металошукачів» доставка - БЕЗКОШТОВНА! Також, якщо Ви оформили замовлення на суму більше 3500 грн., Безкоштовна доставка Вам гарантована (за виключенням товарів з категорії б/в та Лопат 117 см та 80 см).Дані товари доставляються виключно за рахунок клієнта (навіть якщо сума замовлення більша ніж 3500 грн).
Також Ви можете забрати товар самостійно з наших магазинів місто Хмельницький та місто Львів.
Якщо у Вас виникли питання або побажання - телефонуйте нам, ми із задоволенням Вам відповімо.
Найпопулярнішим, на даний момент, є доставка за допомогою служби «Нова Пошта». Даний тип доставки дозволяє перевірити комплектацію всього замовлення і кожного товару окремо. При цьому Ви можете вивчити правильність заповнення супутніх документів, а також переконається у відсутності на товарах механічних пошкоджень і перевірити працездатність механічних вузлів. І звичайно-ж включити пристрій і перевірити працездатність. Час доставки становить 1-2 дні.
Повернення товару
Якщо з яких-небудь причин Ви вирішили відмовитися від придбаного товару, то можете зробити це відповідно до Закону України про захист прав споживачів.
Повернення товару належної якості.
- Клієнт має право відмовитися від замовленого Товару в будь-який час до його одержання, а після одержання Товару - протягом 14 (чотирнадцяти) днів, не рахуючи дня покупки.
- Повернення Товару належної якості можливий у випадку, якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, а також документ, що підтверджує факт і умови покупки зазначеного Товару.
- При відмові Клієнта від Товару належної якості Продавець зобов'язаний повернути йому грошову суму, сплачену споживачем за договором, за винятком витрат продавця на доставку від споживача повернутого товару, не пізніше ніж через 10 днів з дня пред'явлення споживачем відповідної вимоги.
Повернення товару неналежної якості
Під товаром неналежної якості мається на увазі товар, не здатний забезпечити свої функціональні якості через істотного недоліку (з наявністю дефектів / браку).
Покупець, якому проданий товар неналежної якості, якщо це не було обумовлено продавцем, вправі за своїм вибором заявити будь-яка з нижчеперелічених вимог:
- заміни на товар аналогічної марки (моделі, артикулу) або на такий же товар іншої марки (моделі, артикулу) з відповідним перерахуванням купівельної ціни;
- пропорційного зменшення ціни;
- безоплатного усунення недоліків товару або відшкодування витрат на їх виправлення покупцем або третьою особою;
- вправі відмовитися від виконання договору і зажадати повернення сплаченої за товар суми.
При поверненні технічно складного товару неналежної якості (перелік таких товарів затверджено Постановою Уряду Покупець має право вимагати:
- заміни на товар аналогічної марки (моделі, артикулу) або на такий же товар іншої марки (моделі, артикулу) з відповідним перерахуванням купівельної ціни;
- відмовитися від виконання договору і зажадати повернення сплаченої за товар суми.
Інтернет-магазин має право відмовити в обміні або поверненні товару, якщо вважатиме, що виявлений істотний недолік є наслідком неправильної експлуатації товару або товар був у використанні і в результаті даного використання втратив статус нового товару.
У разі виникнення розбіжностей щодо якості або причин виникнення недоліків, Інтернет-магазин має право провести незалежну експертизу за свій рахунок. Покупець може брати участь в експертизі та оскаржити її рішення в суді. Якщо в результаті експертизи встановлено, що недоліки товару виникли з вини Покупця, то Покупець зобов'язаний відшкодувати Інтернет-магазину вартість експертизи, а також пов'язані з її проведенням витрати на транспортування і зберігання товару.