Доставка і оплата

Інтернет магазин металошукачів "Fortuna" надає наступні методи оплати:

  • Готівкою і банківською картою в магазині;
  • Накладений платіж - в даному випадку покупець має можливість перевірити товар і тільки після цього зробити оплату. При такому способі оплати, покупець оплачує послугу повернення грошей. Накладений платіж доступний для категорій "Металошукачі", "Котушки для металошукачів" і "Пінпоінтери".
  • Оплата на розрахунковий рахунок з урахуванням ПДВ чи без урахування ПДВ.
  • Переказ грошей на картку ПриватБанку. Клієнт додатково сплачує 0,5% від суми замовлення - комісія банку;
  • Еквайринг - оплата продукції на сайті, за допомогою системи «Liqpay» - оплата банківською картою;
  • Покупка в кредит - оформлення кредитного платежу за допомогою кредитної картки ПриватБанку.

На даний момент магазин використовує кур'єрську службу Нова пошта як метод доставки товару в межах України.

При замовленні товарів з категорії «Металошукачі» і «Котушки до металошукачів» доставка - БЕЗКОШТОВНА! Також, якщо Ви оформили замовлення на суму більше 2500 грн., Безкоштовна доставка Вам гарантована (за виключенням товарів з категорії б/в).

У разі оплати доставки покупцем, середня вартість доставки складає 100-150 грн.

Також Ви можете забрати товар самостійно з наших магазинів або замовити кур'єрську доставку до дверей за допомогою Нової пошти.

Якщо у Вас виникли питання або побажання - телефонуйте нам, ми із задоволенням Вам відповімо.
Найпопулярнішим, на даний момент, є доставка за допомогою служби «Нова Пошта». Даний тип доставки дозволяє перевірити комплектацію всього замовлення і кожного товару окремо. При цьому Ви можете вивчити правильність заповнення супутніх документів, а також переконається у відсутності на товарах механічних пошкоджень і перевірити працездатність механічних вузлів. І звичайно-ж включити пристрій і перевірити працездатність. Час доставки становить 1-2 дні.


Повернення товару

Якщо з яких-небудь причин Ви вирішили відмовитися від придбаного товару, то можете зробити це відповідно до Закону України про захист прав споживачів.

Повернення товару належної якості.

  1. Клієнт має право відмовитися від замовленого Товару в будь-який час до його одержання, а після одержання Товару - протягом 14 (чотирнадцяти) днів, не рахуючи дня покупки.
  2. Повернення Товару належної якості можливий у випадку, якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, а також документ, що підтверджує факт і умови покупки зазначеного Товару.
  3. При відмові Клієнта від Товару належної якості Продавець зобов'язаний повернути йому грошову суму, сплачену споживачем за договором, за винятком витрат продавця на доставку від споживача повернутого товару, не пізніше ніж через 10 днів з дня пред'явлення споживачем відповідної вимоги.

Повернення товару неналежної якості

Під товаром неналежної якості мається на увазі товар, не здатний забезпечити свої функціональні якості через істотного недоліку (з наявністю дефектів / браку).

Покупець, якому проданий товар неналежної якості, якщо це не було обумовлено продавцем, вправі за своїм вибором заявити будь-яка з нижчеперелічених вимог:

  • заміни на товар аналогічної марки (моделі, артикулу) або на такий же товар іншої марки (моделі, артикулу) з відповідним перерахуванням купівельної ціни;
  • пропорційного зменшення ціни;
  • безоплатного усунення недоліків товару або відшкодування витрат на їх виправлення покупцем або третьою особою;
  • вправі відмовитися від виконання договору і зажадати повернення сплаченої за товар суми.

 

При поверненні технічно складного товару неналежної якості (перелік таких товарів затверджено Постановою Уряду Покупець має право вимагати:

  • заміни на товар аналогічної марки (моделі, артикулу) або на такий же товар іншої марки (моделі, артикулу) з відповідним перерахуванням купівельної ціни;
  • відмовитися від виконання договору і зажадати повернення сплаченої за товар суми.

 

Інтернет-магазин має право відмовити в обміні або поверненні товару, якщо вважатиме, що виявлений істотний недолік є наслідком неправильної експлуатації товару або товар був у використанні і в результаті даного використання втратив статус нового товару.

У разі виникнення розбіжностей щодо якості або причин виникнення недоліків, Інтернет-магазин має право провести незалежну експертизу за свій рахунок. Покупець може брати участь в експертизі та оскаржити її рішення в суді. Якщо в результаті експертизи встановлено, що недоліки товару виникли з вини Покупця, то Покупець зобов'язаний відшкодувати Інтернет-магазину вартість експертизи, а також пов'язані з її проведенням витрати на транспортування і зберігання товару.